Дослідження думки бізнес-спільноти щодо ситуації в бізнесі під час пандемії COVID-19

54% жінок у бізнесі в Україні не стикались з упередженим ставленням чи дискрімінацією до себе, як до жінки в бізнес-діяльності. Водночас 58% опитаних погоджуються, що на ринку праці існують «чоловічі» та «жіночі» професії або види діяльності, що свідчить про певну гендерну упередженість.  

Крім того, 76% респондентів зазначили, що держава має здійснювати підтримку жінок в бізнесі. 

Такі результати були презентовані в межах дослідження думки бізнес-спільноти щодо ситуації в бізнесі під час пандемії COVID-19. Результати дослідження – за посиланням.

Дослідження реалізує платформа SheExports у партнерстві з дослідницькою компанією Gradus Research та аналітичним центром Advanter Group на замовлення Офісу з просування експорту України. Мета опитування – виявити вплив економічної кризи, спричиненої пандемією COVID-19, на малий та середній бізнес, а також очікування бізнесу на 2021 рік.

Довідково

Дослідження проводиться в рамках проєкту «Застосування та реалізація Угоди про асоціацію ЄС-Україна у сфері торгівлі», що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. За підтримки CEO Club, бізнес-спільноти Board, ТПП України, бізнес-школи МІМ Київ, CFO Club Ukraine та десятків об’єднань підприємців по всіх областях України.