Перелік послуг у центрах надання адміністративних послуг розширять у чотири рази

Під час щорічної конференції Програми «U-LEAD з Європою» Міністерство цифрової трансформації презентувало бачення щодо пріоритетів та державної політики у сфері адмінпослуг на 2021-2022 роки.  

За словами заступниці Міністра цифрової трансформації Л. Рабчинської, цього року розробили зміни до 523-го розпорядження, які дають можливість збільшити перелік послуг, які можна отримати в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Наразі у ЦНАП у середньому можна отримати 105 адміністративних послуг, заплановано розширити перелік до 400-800 послуг.

Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.

Зокрема, Мінцифри у сфері адмінпослуг працює над:

  • запуском ЦНАП нової формації – Центрів Дія. Це «єдине вікно» із комплексом усіх послуг для громадян. У Центрах Дія люди зможуть за один візит вирішити одразу кілька запитів;

  • розвитком мережі ЦНАП. Цього року плануєтся допомогти створити щонайменше 368 ЦНАП, а саме трансформувати 238 центрів надання адмінпослуг райдержадміністрацій в центри надання адмінпослуг органів місцевого самоврядування (ЦНАП ОМС) і відкрити мінімум 130 нових ЦНАП ОМС. Крім цього, заплановано надати фінансову підтримку ЦНАП у розмірі 231 млн грн субвенції з державного бюджету;

  • розширенням переліку послуг у ЦНАП. Кількість доступних послуг у ЦНАП збільшиться в 4 рази. У результаті цього мешканці невеличких міст, селищ та сіл зможуть отримати у своєму ЦНАП понад 370 послуг, жителі райцентрів –  591, обласних центрів – 668, а мегаполісів – понад 700. Це дозволить людям отримати всі необхідні послуги протягом життя в єдиному просторі;

  • моніторингом якості надання адміністративних послуг. Це запровадження системи онлайн-моніторингу та оцінки якості надання адміністративних послуг, підключення ЦНАП до системи та публікація результатів на Платформі Центрів Дія;

  • запуском Платформи Центрів Дія. Платформа міститиме інформацію для громадян та працівників щодо роботи центрів та доступних послуг. Громадяни на сайті зможуть записатися на зустріч через електронну чергу, подивитись мапу Центрів Дія, переглянути дашборди ефективності центрів та ознайомитись з умовами працевлаштування у ЦНАП. Працівникам будуть корисні модуль дистанційного навчання, бібліотека матеріалів та шаблони і зразки документів;

  • розвитком Гіда з державних послуг. Портал містить інформацію про всі наявні державні послуги. Наразі на порталі є інформація про понад 1700 державних послуг. Планується збільшити їх кількість до понад 2300.

  • розробкою 7 актів Уряду та 9 наказів Мінцифри, продовжує працювати з Верховною Радою України, де зараз перебувають 4 законопроекти про адміністративний збір. Це одне із найважливіших питань, яке потребує розв'язання.

Детальніше

Щорічна конференція Програми «U-LEAD з Європою» об’єднала керівників органів місцевого самоврядування, профільні асоціації та експертів у сфері адміністративних послуг, щоб обговорити сучасний контекст та виклики в галузі надання адмінпослуг, навчання та обмін досвідом, перспективи цифровізації послуг.