В Україні стартував другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна

Сьогодні, 1 листопада, стартує другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна, в межах виконання урядового Плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. 

Його реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо) в партнерстві з Офісом Віцепрем’єр-міністерки України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U. Згідно з двома процедурами тендерних закупівель через Prozorro, виконавцями виступають ФОП Штогрін Алєся Олегівна та ГО «Київський прес-клуб».

Другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна складається з двох частин, мета яких – підвищити обізнаність українців про: 

  • базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права;

  • можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція для громадян України на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС. 

Формулюванню мети передували висновки із соціологічного дослідженням КМІС, проведеного у грудні 2020 року. Зокрема те, що майже 25% українців не пов’язують конкретні реформи, що зараз відбуваються в Україні, із стратегічним курсом держави на членство в ЄС.

Другий етап кампанії триватиме місяць, з 1 по 30 листопада 2021 року. Його географічний фокус  – це шість південно-східних областей України, а саме Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, підконтрольні території Донецької та Луганської областей. 

В межах другого етапу заплановане розміщення комунікаційних матеріалів на таких каналах: 

  1. 15 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких – ТРК Україна, Інтер;

  2. 19 радіороликів на 6 національних радіостанціях, основні з яких – Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо, Радіо Мелодія; 

  3. 15 відеороликів, а також 32 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах України, а саме Viber, Telegram, Facebook Messenger з геолокацією на шість південно-східних областей України;  

  4. 32 сюжети на 400 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України;

  5. 2 cюжети внутрішньої реклами. 

Заплановане охоплення другого етапу кампанії – по 10 мільйонів громадян України у  кожній з двох його частин: про цінності ЄС і про результати впровадження євроінтеграційних реформ. 

Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням https://association4u.in.ua/

Довідково

Парасолькову кампанію EUКраїна ініціювала 21 грудня 2020 року Ольга Стефанішина, Віцепрем'єр-міністерка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС «Association4U». 

Протягом її першого етапу з 21 грудня 2020 року і по 31 жовтня 2021 року вдалось продемонструвати секторальний і місцевий виміри євроінтеграції у її розмаїтті: в кампанії уже вже взяли участь 37 державних органів: 13 міністерств, 16 державних агентств та служб, 8 обласних державних адміністрацій. Охоплення першого етапу складає понад 13 мільйонів українців.