В рамках інформаційної кампанії #Євроінтеграція_сила_
До підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, морозиво українського виробництва обкладали комбінованим митом, через що кожна пачка на європейському ринку ставала дорожчою на 10-15%. Запуск поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі повністю обнулив ці ставки, завдяки чому холодні ласощі з України стали більш конкурентними.
Так, компанія "Львівський холодокомбінат" (торгова марка ЛІМО) розпочала вихід на ринок ЄС через невеликі мережі, а інколи поодинокі магазини і наразі планує розширюватися на великі торгові мережі Європи.
Інша компанія "Житомирський маслозавод" (торгова марка Рудь) довела частку продажів в ЄС до 40% свого експорту.
Загалом, за даними Асоціації українських виробників "Морозиво і заморожені продукти", 8% експорту всього українського морозива припадає на країни ЄС. Більше того, цей показник стрімко зростає: на початку року експорт українського морозива зріс на 23%, значною мірою саме через поставки до Європи.
Детальніше у статті на сайті Європейська правда за посиланням: https://www.eurointegration.
Матеріал вийшов у рамках інформаційної кампанії «Євроінтеграція: сила можливостей», що реалізується Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки громадської спілки «Фонд підтримки реформ в Україні» та Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) в межах проекту «Підвищення обізнаності про вплив Угоди про Асоціацію з ЄС» та Проекту ЄС Association4U. Детальніше – eu-ua.org/syla-mozhlyvostei.
